bcaa amino asit ve kreatin kullanımı

yildizrobotics
Bu 3'ü ileride tarafımca düzenli alınacaktır. Whey Protein alınmayacaktır. Asla.

Şu anda sadece BCAA ve kreatin kullanıyorum. O da antrenman öncesi ve sonrası için. Bilek güreşinde resmi kulüpteyim ama çok yetersizim dostlarım. Ağır siklette başarı sağlamam bence imkansız. En azından derece almak. (Ülkede tabii, yurtdışında mümkünatı yok)

Bildiğiniz üzere 161 kiloya çıkmıştım. Bir siteden bir üye (Nickini hatırlayamadım, hayal meyal bir iki harf geliyor sadece) bana 300 kg olacaksın demişti. Hatta TR rekoru bende olacakmış. Efendim ben 126 kiloyum şu anda.

Uyguladığım sözlerim;

Coca Cola yok. (Asla)
Günde 1 litre içecekten fazlası yok. (Su hariç her şey)
İçki ve sigara zaten yok. Hiç olmadı.
Yürüyüş ve yüzmeye her daim ağırlık ver. (Bisiklet de olsun isterim ama İstanbul'da zor olabiliyor, Beşiktaş civarında sürdüm yeterince) Yüzme site içinde yapılıyor.
Antrenmanlarını eksiltme. (Bilek güreşi fıtık olduğum için en ideal spor maalesef, ağırlık kaldırma bitti benim için. Ayrıca sadece dambıl ve makinelerle, bir de bazen Z bar ile çalışıyorum)
Yemek olarak sebze ve et ağırlıklı çizginin dışına çıkma ve en fazla 3 kg ye. (Fazla geldiyse daha önce yediklerimi hiç yazmayayım)

Böyle böyle 90 kiloya düşme hedefim devam ediyor. 87 kg yağsız ağırlığım var ama 90 kiloda %12 yağ oranında iş biterse mükemmel olur. %10 altı yağ oranını istesem de yapamam ama zaten normalde de istemem.

Not: İşbu yazı başka bir sitede daha yazılmıştır ama oradan silinmesi yakındır. Burada kalacaktır. O yüzden yazmayı uygun gördüm.
bu başlıktaki tüm girileri gör